HOME




DISCOUNT



FOR



YOU



NOW!!


Saturday, October 22, 2011

#CHEAP TAZ CHEF COOKIE JAR, CANISTER COOKIE JAR.COLLECTABLE ITEMGibson

TAZ CHEF COOKIE JAR, CANISTER COOKIE JAR.COLLECTABLE ITEM


TAZ CHEF COOKIE JAR, CANISTER COOKIE JAR.COLLECTABLE ITEM


CHEAP,Discount,Buy,Sale,Bestsellers,Good,For,REVIEW, TAZ CHEF COOKIE JAR, CANISTER COOKIE JAR.COLLECTABLE ITEMGibson,Wholesale,Promotions,Shopping,Shipping,TAZ CHEF COOKIE JAR, CANISTER COOKIE JAR.COLLECTABLE ITEMGibson,BestSelling,Off,Savings,Gifts,Cool,Hot,Top,Sellers,Overview,Specifications,Feature,on sale,TAZ CHEF COOKIE JAR, CANISTER COOKIE JAR.COLLECTABLE ITEMGibson TAZ CHEF COOKIE JAR, CANISTER COOKIE JAR.COLLECTABLE ITEMGibson






TAZ CHEF COOKIE JAR, CANISTER COOKIE JAR.COLLECTABLE ITEM Overview



Brand New cookie Jar.Licensed Collectable Item.This is the perfect cookie Jar to keep as your favorite collectable items or to put your favorite cookies.This will make a great gift for kids or for a Tazz-Collector.Bright Colors,Ceramic,glossy finish and amazing detail work on this cookie Jar.We only have a few left take advantage of this great collectable Item




TAZ CHEF COOKIE JAR, CANISTER COOKIE JAR.COLLECTABLE ITEM Feature


  • Cookie Jar is about 11"H, base is 7"x6" (inside is about 7" to store your favorite cookie Jar